- Home
- Over ons
- Particulieren
- Zakelijk
- Hypotheken
- Verzekeren
- RegioBank
- Online services
Heeft u een vraag?
Stel hem hierDe buien trekken langzaam over het pittoreske Hellendoorn, terwijl we de karakteristieke dorpsboerderij betreden die al generaties lang het kloppende hart van Wispels Verzekeringen vormt. In dit sfeervolle kantoor ontmoeten we Pascal Wispels die al 25 jaar met passie en toewijding aan het roer staat. Haar passie voor het bedrijf wordt direct duidelijk wanneer ze enthousiast begint te vertellen over haar reis naar het leiderschap van dit unieke familiebedrijf.
"Ik herinner me nog goed hoe ik na mijn stage op Curaçao een berichtje ontving van het hoofd van de binnendienst bij Wispels," vertelt Pascal met een glimlach. "Er kwam een vacature vrij en ze vroegen of ik interesse had. Ik dacht: waarom niet? Dit vak vind ik heel leuk, hier wil ik wel wat meer mee doen." Zo begon Pascal haar avontuur bij Wispels Verzekeringen in september 1998 als administratieve ondersteuning. Ze doorliep verschillende functie – van receptie tot bancair/verzekeringen/hypotheek - en bekleedde verschillende adviserende rollen voordat ze uiteindelijk mede-eigenaar werd in 2013. In 2017 nam ze het stokje volledig over en werd ze 100% aandeelhouder, waarmee ze de familietraditie voortzette.
Van onschatbare waarde
Haar ouders, Jan en Mariet Wispels, hebben een onschatbare rol gespeeld in de groei van het bedrijf. "In 2004 begonnen mijn ouders al langzaam af te bouwen," legt Pascal uit. "Ze lieten het personeelsbeleid en dergelijke over aan anderen en ik ben er dus geleidelijk aan ingegroeid. Het gebeurde organisch, in goed overleg. Ik ben dankbaar dat mijn ouders destijds een externe persoon hebben ingeschakeld om alles in goede banen te leiden. Dat heeft echt goed uitgepakt."
Een eigen visie
Jan en Mariet delen hun gedachten over hoe Pascal een eigen stempel heeft gedrukt op het bedrijf. "Pascal is veel nauwkeuriger, denkt alles tot in de puntjes door," merkt Mariet op. Jan voegt lachend toe: "Ik ben meer van 'hupsekee'. Nu gebeurt er natuurlijk ook veel meer via internet. Maar het gaat erom hoe je met mensen omgaat. Vertrouwen krijgen van de mensen is zo belangrijk."
Pascal erkent de basis die haar ouders hebben gelegd voor de servicegerichtheid van het bedrijf. "Mijn ouders hebben echt het fundament gelegd voor service en dienstbaarheid. Ze stonden altijd voor onze klanten klaar, zélfs in het weekend of in de avond. Die passie om mensen te helpen zit ook bij mij diepgeworteld."
Een zonnige toekomst
Met een blik op de toekomst vertelt Pascal over haar visie voor het bedrijf. "Een paar jaar geleden hebben we het kantoor verbouwd zodat deze beter past bij onze bedrijfsvoering – transparantie en zichtbaarheid. Onze focus ligt op service, persoonlijk contact en het bedienen van zowel bestaande als nieuwe klanten. Dat willen we volhouden." Waarop Jan met een glimlach aanvult: ‘Ik hoor het al – dat klinkt als een zonnig vooruitzicht in ons zonnige boerendorp.’
Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd
op 02-09-2023. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld.
Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van
de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.