Met Mobiel Bankieren van RegioBank heeft u uw bank altijd in uw binnenzak. Handig als u snel uw saldo wilt bekijken of een betaling wilt doen. Of u nu thuis bent of onderweg.
De Mobiel Bankieren App staat alleen op de officiële winkel-kanalen zoals de Apple App Store, Windows Market Place en Google Play.
Handleiding
Lees de handleiding Mobiel Bankieren app
Met de app is bankieren nog makkelijker
- De app gebruiken met meerdere personen op één toestel of tablet.
- Inloggen en overboeken met uw mobiele pincode.
- Saldo checken van uw betaal- en spaar- en beleggingsrekeningen.
- Rekeningoverzicht aanpassen: rekeningnaam, rekeningvolgorde en wel of niet tonen van rekeningen.
- Bij- en afschrijvingen zoeken tot 24 maanden terug.
- Inzicht krijgen in uw uitgaven.
- Rente bekijken van uw spaarrekeningen.
- Inzicht in rentes: opgebouwde creditrente en debetrente.
- Sparen met een doel: spaarpotten aanmaken en beheren.
- Geld overboeken tussen uw eigen rekeningen en naar anderen.
- Adresboek gebruiken en contactpersonen toevoegen, wijzigen en verwijderen.
- Overboekingen inplannen.
- Acceptgiro scannen (vanaf iPhone 4 en iPad 3).
- Voorlezen betalingskenmerk acceptgiro.
- Zien wat u betaalt aan kosten als u rood staat.
- Pinnen buiten Europa aan- of uitzetten.
- Uw pinlimiet tijdelijk verhogen op uw betaalpas.
- Contactloos betalen op uw betaalpas kunt u zelf aan- en uit zetten in de app.
- Persoonlijke serviceberichten ontvangen en archiveren in uw eigen inbox.
- Contact opnemen met RegioBank via de telefoon.
- Zelf uw betaalpas blokkeren bij diefstal of verlies. En zelf deblokkeren bij 3x verkeerde pincode of als de pas weer terecht is. Als u de pas bij diefstal telefonisch laat blokkeren, kunt u deze niet zelf deblokkeren.
- Makkelijk en snel uw online bestelling afrekenen met iDEAL in de mobiel bankieren app.
Mobiel Bankieren is beschikbaar voor alle particuliere klanten van RegioBank.
Veilig gebruikmaken van de Mobiel Bankieren App
Mobiel Bankieren is ontwikkeld volgens onze hoge veiligheidsstandaard. Mobiel Bankieren is net zo veilig als Internet Bankieren.
Wilt u meer weten over hoe u veilig onze apps gebruikt? Kijk dan op de pagina over veilig mobiel bankieren. Komt u een app tegen die wij niet op deze pagina noemen? Open de app niet en neem direct contact op met de Helpdesk Internet Diensten.
Helpdesk Internet Diensten
Heeft u vragen of hulp nodig? Bel dan met onze Helpdesk Internet Diensten op nummer 030 - 291 42 90. Onze medewerkers helpen u graag verder. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.
Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd
op 20-05-2016. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld.
Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van
de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.